Friday, November 05, 2010

Home » , » Apabila Wartawan Lepas Geram

Apabila Wartawan Lepas Geram

Ini adalah susulan kes Siti Balqis yang kononnya ghaib dibawa jin ke merata-rata tempat dan pembohongan terakhirnya ialah dibawa jin ke Gunung Jerai..kebanyakan rakyat Malaysia termasuk aku tertipu dengan "drama" ini sehinggakan ada yang sanggup beli paper hanya untuk mengikuti perkembangan "drama" dia..tidak kurang ada yang memberi sumbangan sukarela berbentuk wang dan tenaga..mesti dorang bengang habis kan, termasuklah wartawan yang selama ini tidak ketinggalan memuatkan "drama" tersebut dalam suratkhabar mereka..ada pula dakwaan mengatakan wang sumbangan telah dihabiskannya dia dengan bershopping sakan di Negeri Sembilan.sigh~

Dibawah adalah ulasan dari seorang wartawan Sinar Harian yang aku petik dari portal online Sinar Harian.


Apapun mungkin dia mengalami masalah tekanan perasan sehingga sanggup melakukan pembohongan yang sedemikian rupa..tapi yang peliknya bagi aku, adakah mak dia turut berkomplot ? paling aku curiga bila dia kuarkan statement bercakap dalam alam ghaib dengan anaknya, ketika di"lari"kan oleh jin ke Gunung Jerai..



p/s : syedim [dot] com akan jadi domain blog nih nanti, bila ? ntah..skang tengah survey hosting..template pun dah tukar..tak selesa dengan template sebelum ni. 

http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget