Saturday, November 13, 2010

Home » , » Fenomena Ben Bradshaw

Fenomena Ben Bradshaw

Assalamualaikum..dah dua atau tiga hari rasanya tidak menjenguk blog dan blogwalking ke blog rakan-rakan kerana sedikit sibuk..awal-awal bulan ni, banyak perkara lain perlu didahulukan..hehe..okey, entri kali ini mengenai Ben Bradshaw..kenal ker ? Ben Bradshaw ni sekarang agak popular di laman sosial Facebook dan juga Youtube..beliau antara "mat salleh" yang fasih berbahasa melayu dan dia gunakan kesempatan itu untuk saling berkongsi bahasa dan slang iaitu, antara English [USA] dan Bahasa Melayu.


Ben Bradshaw belajar Bahasa Melayu ketika dia berada di Malaysia Timur iaitu di Kuching, Kota Kinabalu dan Miri dan pernah tinggal di Ampang selama 9 bulan..beliau sekarang adalah pelajar University of Utah dalam bidang Mechanical Engineering dengan Minor dalam Linguistics..korang yang nak belajar slang Amerika ni boleh berkunjung ke Facebook Page beliau [link] atau di Youtube page [link]..tunggu apa lagi, cepat-cepat follow..click readmore untuk latest video!!



p/s : sekarang ni kalau online Facebook mesti lepak dekat page "Say No To MLM"..kes hangat pasal AC Mizal dan AC Konsortium..sekadar pemerhati..ahaks!!
http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget