Friday, October 08, 2010

Home » » Laman Web Jusco Diserang Gabungan Hackers Indonesia

Laman Web Jusco Diserang Gabungan Hackers Indonesia

Salam 1 Malaysia..erks..tetiba patriotik pulak..hehehe..pagi tadi ada rakan facebook aku suruh buka laman web Jusco Malaysia dan bila aku buka ini lah yang terpampang di homepage dorang..haish~




Tak habis-habis lagi dorang ni kan..ntah apa-apa..agak lama jugak web ini di hack dan sekarang telah lumpuh sepenuhnya..di fav icon web itu terpampang bendera Indonesia[l]..


Dan kalau korang tengok gambar kat atas tu, Sabah dan Sarawak turut ditandakan dengan warna merah bendera Indonesia[l]..apakah teringin rakyat Sabah dan Sarawak nih berada di bawah Indonesia[l] ?? kenapa mereka menginginkan Sabah dan Sarawak ? kerana kekayaan bumi mereka ?...hahaha..dan sekarang laman web tersebut tidak lagi dapat diakses..admin tido ke hapa ??? x secure langsung..lg gambar..klik read more :)











p/s : hackers Malaysia..semboyan sudah berbunyi..majulah hackers untuk negara..

2 comments:

IKRAM said...

ni la msalahnya org indon ni.. asyik nak kenekan org je.. dah berilmu dikenakan pulak kat org yang tak bersalah..
www.zulikram.com

Seraffin said...

biasala indon..x de keje..asyik tuduh orang maling..yang PATI dorang datang sini jadi maling kt sini dorang x sedar..

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget