Monday, October 18, 2010

Home » , » Jom Vote @ Shout! Awards

Jom Vote @ Shout! Awards


Apa itu Shout! Awards ? Shout! Awards adalah suatu anugerah untuk memberi pengiktirafan kepada mereka yang sentiasa menyumbangkan idea-idea kreatif dan memberi impak dalam sektor muzik, filem, televisyen dan radio dalam negara kita.
  
Shout ! Awards yang mencapai kejayaan luar biasa tahun lepas menyebabkan 8tv sekali lagi menganjurkannya untuk memberi pengiktirafan baru kepada bakat dan kreativiti yang telah menggegarkan industri hiburan tanah air..tahun lepas aku sempat tengok sekejap dan memang menarik la cara 8tv ni memperkenalkan Shout ! Awards..modern style!
  
Shout! Awards 2010 akang berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil pada 20 November ini dan disiarkan secara langsung secara eklusif pada pukul 8.30 malam hanya di 8TV..berikut adalah senarai pencalonan (nominees) dan anda boleh mengundi di laman web rasmi shout! Awards mulai hari ini dan juga melalui sms.(click read more)





Selain persembahan artis Malaysia diberitakan bahawa akan ada seorang penyanyi antarabangsa seperti tahun lepas..yang pasti malam tu mesti GEMPAK!..hehe..category paling sengit kat atas nih aku rasa "Best On-Screen - Chemistry Award"..upin & ipin atau Remy Ishak & Tiz atau Farid Kamil & Lisa Surihani ??..pilihan anda ?

p/s : kenapa hotfm makin down sekarang? orang dah muak ker? aku pun sekarang kalau pergi kerja pagi-pagi beralih dengar era..era banyak buat perubahan..syabas! 

http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget