Monday, October 18, 2010

Home » , » Utusan Umno Online ?

Utusan Umno Online ?


Utusan Umno Online (merujuk pada logo..bukan content) ? itu yang terpikir bila aku buka laman sesawang rasmi bagi Utusan Malaysia..Inikah kebebasan media di Malaysia..aduhai ! aku sememangnya tak nak blog aku ada benda melibatkan politik..tapi aku rasa terpanggil untuk menyuarakan perkara ini..kes budak UTP dengan Utusan pun belum reda lagi ke"panas"annya..timbul yang ini pulak..bagi korang yang berakal waras..fikir fikirkanla..media Malaysia tidak bebas!


p/s : aku neutral dan aku bosan dengan politik malaysia..sigh~

3 comments:

POSH76 said...

blogwalking tak jumpa shoutmix

Seraffin said...

shoutbox kt sebelah..hiding :)

tehr said...

logo kat situ memang selalu ditukar oleh utusan, ikut peristiwa semasa
cuma kali ni macam sangat sesuai pula

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget