Sunday, October 03, 2010

Home » , » Hati-Hati Bila Melabur Duit Zaman Sekarang

Hati-Hati Bila Melabur Duit Zaman Sekarang

Salam petang semua dan selamat berhujung minggu..ok, entri aku kali nak mendedahkan segelintir orang Melayu yang nak menjahanamkan bangsa dia sendiri..huh..macam kejam yer ayat aku nih..tapi itulah realitinya apabila ramai yang merungut di facebook pasal orang-orang yang promosi bisnes dorang dan tag gambar kereta mewah serta duit yang aku sifatkan tak ubah macam skim cepat kaya cuma digunakan nama unstoppable dan lain-lain.


credit : google images


Tidak semua bisnes atau perniagaan internet yang jenis scam nih, tapi korang boleh detect dorang ni berdasarkan keuntungan yang dorang war-warkan mencecah 20k ke atas..bagi aku ini langsung tak masuk akal..korang tengoklah pic di bawah ni yang aku snap dari facebook dorang..





p/s : bukan senang untuk senang, bukan susah untuk mendapat susah..wang bukanlah segalanya tapi segala-galanya adalah wang..wang bukanlah bekal untuk ke akhirat..mari sama-sama saling ingat mengingati.


http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget