Monday, October 04, 2010

Home » , » Blogwalking - Anti Blogwalking Software

Blogwalking - Anti Blogwalking Software

Sebagaimana yang korang tengok kat side bar aku tuh, aku menyokong sepenuhnya kempen "Saya Blogwalking Secara Jujur - Anti One Way Traffic" yang dimulakan oleh bro zalin kalau tak silap aku dan aku dapat tahu nih dr Alcatraz juga rakan blogger..Memang tidak adil la kan kalau guna software nih [ auto shout dekat shoutbox ].Seolah-olah dorang ni blogwalking ke blog kita lalu kita tertipu dan membalas kunjungan ke blog dorang..


Walau aku masih baru dalam berblogging,minta pada semua rakan-rakan tolonglah janganlah amalkan benda ni..so kalau korang jujur blogwalking tempek banner nih di blog korang (kalau) dan hebahkan kempen nih kepada semua..


p/s : walau malas manapun kita, blogwalking lah setakat yang mampu..ngee~


2 comments:

eita said...

ada jugak ke orang yang main tipu dalam blogwalking ni?..
ermmmm...ntah apaapa kan...

Syed Hakimi said...

yup..berlambak sekarang software auto blogwalking nih..

http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget