Tuesday, October 05, 2010

Home » , » Fenomena Video Fitnah Akhir Zaman

Fenomena Video Fitnah Akhir Zaman

part 1

Dah macam fenomena sekarang yer, video pasal dunia akhir zaman tak termasuk The Arrivals lagi..dah berlambak-lambak di youtube mahupun facebook rasanya..ada yang betul dan ada yang aku rasa macam tak masuk akal jer..macam video di berikut ni lar..part depan memang betul tapi bila hujung-hujung tu agak diragui kesahihannya..




part 2 : diragui kesahihannya (sebahagian )









Mungkin sesaper kena tanya dekat DRMAZA kerana beliau lebih arif..harap korang jangan terima bulat-bulat video macam ni kerana mungkin boleh merosakkan aqidah..ambil part yang betul je, yang diragui hindarkan..dan ini komen dari seorang guru mengenai video di atas yang aku ambil dr seorang rakan fb.. credit goes to +Linda D'Bomb



p/s : Ada betullnya kata beliau..mungkin juga video-video yang tengah berlambak skang sebahagian dari fitnah Al Masih Dajjal..memang ada banyak kebenaran didedahkan tetapi banyak juga benda yang diragui kesahihannya..wallahualam





2 comments:

IN said...

Tu lah, kadang2 nak percaya, kadang2 macam tak boleh percaya.

Seraffin said...

@IN yup..banyak yg diragui kesahihannya..takut merosakkan aqidah umat islam..

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget