Wednesday, October 20, 2010

Home » , » Selamat Berjuang Kedah !

Selamat Berjuang Kedah !


Rindu aku nak pergi stadium..agak lama jugak aku tak menjejakkan kaki ke Stadium Darulaman atas alasan kerja di Perlis dan sedikit cuak muak nak tengok bola Malaysia..Masih aku ingat kenangan dulu di polly time game kedah curi masa pergi tengok, gate tutup pukul 11.00, so memang balik tu pecut giler la..haha..satu lagi kenangan yang tak dapat aku lupakan ialah masa Malaysia Champions Youth Cup 2007..masa tu pelapis Man u, Arsenal, Ajax, Ac Milan datang Malaysia dan aku tak melepaskan peluang tengok dorang main di Stadium Darulaman..antara pasukan yang beraksi adalah seperti gambar di bawah : 
(click readmore)





haha..dah kusam tiket aku simpan..so, malam ni adalah malam paling ditunggu buat Ultras dan Supporter Kedah..perlawanan penting semi final menentang pasukan penuh kontroversi Kelantan..so harap player-player Kedah untuk malam ni, jangan gentar dengan lawan, pamerkan permainan yang cantik..jangan risau, korang akan diperkuatkan lagi dengan adanya player ke 12 iaitu lebih 40,000 fans yang akan memenuhi segenap ruang di stadium memberikan sorakan tanpa henti..gud luck Kedah!!



Suasana malam ni pastinya hangat..selalu stadium tu penyokong kedah sajer pun dah penuh, tambah lagi penyokong kelantan..perghh! padat seh..buat penyokong kedua-dua pasukan amalkan semangat kesukanan..tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi..

Fan kedah...Jom naikkan semangat..layan lagu di bawah..





p/s : pulun kedah pulun..Piala Malaysia pasti milik kita!
http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget