Wednesday, October 27, 2010

Home » , , » [HIT] Randy Pangalila - Lewat Semesta

[HIT] Randy Pangalila - Lewat Semesta

Korang kenal siapa Randy Pangalila kan..dia yang cukup famous sekarang dengan siri sinetron Cinta Kirana..mungkin ramai yang tidak tahu dia ini juga sangat berbakat dalam bidang nyanyian dan antara lagu yang aku cukup minati ialah Lewat Semesta..kepada yang belum mendengar jom dengarkan dan kepada yang belum mendengar apa salahnya dengarkannya sekali lagi kerana lagu ini bagi aku tidak pernah jemu telinga mendengarnya..click readmore untuk lirik okay..layann~



Randy Pangalila - Lewat Semesta

Satu kata bertulis cinta
Telah merasuki ku
Tak berwujud tak tersentuh hanya ku rasa

Seff :
Dan jika wujudnya menjelma
Pada sebentuk hati
Bukankah itu amanah dari yang kuasa
Menjaganya.. menjaganya..

Wahai insan yang di sana
Mungkin saja ini kau dengar
Melewati semesta ini
Aku sampaikan

Begitu ingin berbagi batin
Mendengarkan hasrat di jiwa
Oh tuhan pertemukan aku
Sebelum.. hatinya.. BEKU

Kembali ke Seff :

Pada awal sinetron tu aku terkejut jugak..tengok muka dia yang awet muda tu macam kenal..tengok nama check dekat wikipedia, memang sah la dia ni yang nyanyi lagu Lewat Semesta yang terkenal kt server mIRC dulu.

p/s : tak berwujud tak tersentuh hanya ku rasa..macam magik je ayat ni kan..hehe
http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget