Thursday, October 28, 2010

Home » , , » Gambar Keretakan Masjidil Aqsa

Gambar Keretakan Masjidil Aqsa

Wahai rakan-rakanku, lihatlah, lihatlah hasil ketidakpedulian kita..masjid yang suatu ketika dulu pernah menjadi kiblat pertama umat islam kini kian retak dan menunggu masa untuk runtuh..Allahuakbar..ketika pemimpin kita sibuk dengan penambahan kelab malam, kita sibuk dengan urusan duniawi, yahudi zionis dengan rakusnya meneruskan penggalian di bawah Masjidil Aqsa..Allahuakbar..

Apa jasa kita untuk Masjidil Aqsa ? apa jasa kita untuk Palestin ? apa jasa kita untuk Islam ? Ya ALLAH..selamatkanlah Masjidil Aqsa..seeorang budak Palestin pernah menghalau wartawan Malaysia..katanya lebih kurang begini "kalau datang setakat nak tengok keadaan, tangkap gambar baik tak payah..suruh pemimpin kamu datang membawa bala tentera membantu kami".






Video doa dari Sheikh Muhammad Al-Mohaisany beberapa tahun dahulu ketika mengimamkan solat tarawih di Mekah..beliau telah ditangkap oleh pihak berkuasa selepas selesai doa ini..click readmore untuk melihat penggalian dan keretakan Masjidil Aqsa.













korang nampak replika kat atas ni ? inilah Kuil Haikal Sulaiman yang akan dibina selepas runtuhnya Masjidil Aqsa.

9 comments:

Encik MamaT said...

apakah mereka sudah menjumpai apa yang mereka mahu...

Shafika Syuhada Rosli said...

ada sesuatu dalam tu .

sue/allya/zalya said...

kuil ???? adakah sue salah bca??? tpi nme islam.. YA ALLAH

Seraffin said...

@encik mamat @shafika
matlamat untuk menghalalkan cara dorang je..

@sue
yep..nama lainnya Temple Of Solomon

- zuriey - said...

kuil yang diorang nk buat??ish..sengal

Seraffin said...

@zuriey
a'ah..dan kalau tengok video the arrival Dajjal akan memerintah dunia dari situ..wallahualam

Hashira Yusoff said...

Ya Allah sebak mengalir air mata dengar bacaan doa tu..

spatutnya dia d0a lebih khusus kpd kafirun di Amerika c0z ade jgk pnduduk amerika yg beragama islam..

encHIx laNDax said...

mmg kuang hajau betull~yang negara islam kaya raya buat apa?tidoo je?najib pun lemau~x reti nak bersuara kat negara OIC?

Seraffin said...

@hashira
yup memang sayu dengar doa beliau..terasa betapa kerdilnya kita..

@landax
PBB pun senyap jer bro..inikan pulak OIC..

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget