Monday, September 27, 2010

Home » , » Facebook Block Domain And Blogku

Facebook Block Domain And Blogku

Salam petang kepada semua, ngehehe..arr aku nak straight to the road, entah kenapalah facebook nih pergi block domain co[dot]cc dan url blog aku ni http://mrasfalt.blogspot.com .Alasan dorang [ The link you are trying to visit has been reported as abusive by Facebook users bla bla bla~  ]  (baca ikut pelat Negeri yer)..errr, pelik kan tapi dalam masa yang sama tension tersangat baiii...arggghhh!



Rakan-rakan fb pun ada cakap dorang tak dapat masuk melalui networkedblogs dan terpaksa ikut cara manual..bukak new tab, paste url..gyahahaha..pic bawah masa aku test share domain co.cc pastu kuar lah popup "Message Failed".




Dalam ke"tension"an yang amat sangat aku pun buat surat cinta report kepada Facebook Team..masuk yang ni dah dua kali aku hantar..ahaks, kepada sesiapa yang tau camner nak solve benda nih..mehla share2 ngan den..



p/s : apa citer bes kat cenel KBSW skang ek ? :)
http://Link-exchange.comxa.com Free Auto Backlinks Free Auto Backlinks Free Auto Backlink Generator Get a Free Backlink

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget