Friday, September 24, 2010

Home » , » Kisah Sembahyang Jumaat

Kisah Sembahyang Jumaat





Ok ni kisah agak misteri berlaku kat masjid masa solat Jumaat tadi..dipendekkan cerita, waktu tengah khusyuk sembahyang sampaila la ke tahiyat terakhir ada sorang brader nih tak bangun-bangun..peh pelik, takkanla berdoa pada sujud terakhir lama macam nih..solat dah tak khusyuk, macam-macam bermain dalam kepala aku, brader nih tido ke mati..menggeletar lutut aku..hahaha..



Bila imam bagi salam barulah dia bangun..lega la sikit aku...kalau mati aku jugak kena papah..lepas imam bagi salam tanpa baca tahiyat akhir dia bangun terus blah gitu je..cisdel..


Waktu berjalan kaki balik ke rumah, aku tanya sepupu aku yang duduk saf belakang sikit :


aku : eh is, ko perasan tak ade brader sujud tak bangun-bangun tadi..


is : ha'ah...dia tido kot..aku tengok mata dia merah semacam je waktu bangun nak balik..


aku : hahaha...aku ingat dia mati ke hapa..takut jugak aku..


is : mesti malu tuh..tu yg dia cau awal...


p/s : x misteri sgt kot..hahaha...tp seyes sampai skang aku ketawa lagi..ngahaha

1 comments:

Seraffin said...

template ni ade bug kah..october 2009 tu..kena selenggara..adess

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget